Translate

1 Haziran 2009 Pazartesi

Nerden Başlasam Nasıl Anlatsam



Hergün bu kadar güzel mi bu deniz?
Böyle mi görünür gökyüzü her zaman?
Her zaman güzel mi bu kadar,
Bu eşya, bu pencere?
Değil,
Vallahi değil,
Bir iş var bu işin içinde.
Orhan Veli

Çok yoğun geçen bu üç haftanın ardından haftasonu soluğu Kurşunlu'da aldım. Cumartesi gecesi kızları uyuttuktan sonra annem,kızkardeşim ve ben küfür küfür esen rüzgara karşı , mis gibi deniz kokusunun eşliğinde bol köpüklü kahvelerimizi yudumlarken bütün yorgunluğum, uykusuzluğum uçuverdi sanki üzerimden...
Son günlerde yaptıklarım film şeridi gibi geçti gözümün önünden. Çok şükür işlerimin çoğunu bitirdim, haftasonu da dinlendim şimdi de biraz ders çalışma zamanı sınava az kaldı eksiklerim çok.
Anlatacak, paylaşacak çokkkk şey birikti nerden başlasan nasıl anlatsam bilemiyorum ama vaktim dar. Sınavı atlatayım bol bol yazıcam inşallah.
Ayrıca canım babamın bugün doğum günü ; iyi ki doğdum iyi ki varsın canım babam seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder