Translate

20 Nisan 2009 Pazartesi

Kutlu Doğum Haftası




Yeryüzü saadetin,sevincin ve huzurun kaynağı olan tevhid inancından mahrumdu. Alem, varlıklar gönüller hepsi mahsundu. Kainat efendisini bekliyordu. Tarih:Miladi 571 Nisan ayının 20 si Kameri aylardan Rebiülevvel ayının 12.gecesi günlerden Pazartesi.Vakit,vakitlerin sultanı seher vakti. Kainatın efendisi Mekke'de dünyaya gözlerini açtı.Bu göz açışla birlikte alem elem ve matemini unutarak sürura gark oldu. Karanlıklar biranda nurla yırtılıverdi. Sanki kainat sevinç ve heyacan içinde "Doğdu ol saatte Sultan-ı Din/Nura gark oldu semavat-ü zemin." diye haykırdı.Bu mübarek gecede Kisra Sarayında 14 sütun yıkıldı, Kabe'nin içindeki putlar başaşağı yıkıldı, Bin seneden beri yanmakta olan Mecusilerin ateşi söndü, Save Gölü biranda kuruyuverdi, Şark ve Garbı küçük bir oda gibi aydınlatan bir nur görüldü, Semave Vadisi sular altında kaldı ve Gök Kubbeden salkım salkım yıldızlar döküldü.....
Daha anlatılacak o kadar çok şey var ki ama ben burada noktalıyorum.
Rabbime hamd olsun. Bütün Salat ve Selamlar İki Cihan Serveri Peygamber Efendimiz (s.a.v) in üzerine olsun.

3 yorum:

  1. Hep beraber okumuş olduğumuz Kuran-ı kerim hatimleri, Yasin-i şerifler ve Salavatların hatim duası yapılacaktır.Bu akşam senide bir FATİHA ile amin demeye bu sevaba katılmaya bekliyorum canım.hayırlı haftalar diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. canım merhaba, sizlerdende Allah razı olsun.bu okumalara en çok emeği geçenlerden biride sensin çok teşekkür ederim.yalnız birkaçaydır devamlı okumalar yapılıyor blogumda insanları yeni bir okuma için toplayamam.blogumda okunmasından şikayetçi değilim yanlış anlamayasın bilakis çok mutlu oluyor çok seviniyorum ama beni mazur gör şimdilik olurmu.ya bir süre zaman geçsin yada sen blogunda başlat gerekirse tüm blogları dolaşıp ben haber ederim.senden önce çok hasta olan bir arkadaşımız vardı o da istemişti ama onada 3-5 arkadaş aramızda anlaşıp bloga yazmadan okuyacağız inşaallah.nasıl okunması gerekiyorsa, özel değilse ne içinse açıksa yaz (mesela herkez 1 adt mi isteyen istediği kadarmı belirtirsin)arkadaşlar çok vefalıdır herkes okur kendi blogunda olması daha doğru olur sanırım.yindede kırılma olurmu 3-4 gün okumayada müsaid değilim.acil değilse bekleyelim yinede açarım okumayı sen kırılma yeter.

    YanıtlaSil