Translate

9 Aralık 2010 Perşembe

Salkım Saçak Kolyem








Evde çeşitli boncuklarım vardı bir şeyler yapayım derken işte bu salkım saçak kolyem ortaya çıktı. Yapımı çok kolay ama güzel bişey oldu (fotolar prensesime ait biraz bulanıklar ama hevesi kırılmasın istedim) .


Nasıl yaptığıma gelince boynumun ölçüsünde mumlu ip kesip siyah boncukları dizdim. İpin uçlarına kolye aparatlarını taktım. Kolyenin tam ortasına 20 cm uzunluğunda kestiğim krem rengi mumlu ipi çift katlı düğümledim.(yani 10 cm uzunluğunda iki saçak oluştu). Aynı işlemi ortaladığım ipim 8 adet sağ, 8 adet sol yanına uyguladım. (toplamda 34 adet saçak oluştu) Saçaklarada üçer dörder boncuklar takıp boncukları da düğümledim hepsi bu kadar.
Not:yazıdan kafası karışan olursa fotoğraflar yardımcı olur o da olmadı soru sorabilirsiniz:P))

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş.. benimde var bir sürü boncuğum... iyi fikir...

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel olmuş.Ellerine sağlık. Sana bir şey göstereceğim. Bunları da ben yapmıştım, takı üretip sattığım zamanlar. :))) Ne kadar benzemiş değil mi? Çok beğendim o nedenle....Çok hoş olmuş.Güle güle kullan....
    http://ufuk-aysaatleri.blogspot.com/2009/09/kolyelerim-2.html

    YanıtlaSil