Translate

14 Mart 2011 Pazartesi

Bir Pazar Günü

Bursa 9.Kitap Fuarındaydık bugün. Kahvaltıdan sonra, sabah saatlerinde çok kalabalık olmaz ümidiyle hemen kendimizi sokağa attık. Ama havanın güzelliği ve fuarın son günü olması nedeniyle salonlar tıklım tıklımdı.



Bahçeye bir de çadır kurulmuş gözleme, ayran, çay vs. içerde yorulup bunalan soluğu burada alıyordu. Amma ben taktım pideli köfte diye, ille de yicem. Fuardan sonraki durak Küçük Saray Pideli Köftecisi oldu. 1.5 porsiyonu afiyetle löplettim ama bu saate kadar da 5 kupa çay,3 şişe soda ,1 tablet Rennie ile midem anca rahatladı. Yerken çok güzeldi de fazla kaçırdığımın sonradan farkına vardım maalesef P))


Bunlar prensesimin ;




Bunlar kara kuzumun fuar ganimetleri.



Eeee bu puzzlecıkta benim.
















5 yorum:

  1. kitap dolu bir gün :) özendim.
    iskender de yiyin bizim yerimize ,o meşhur yerde.

    YanıtlaSil
  2. güzel bir pazar olmuş,ne güzel,Ben de çok severim pideli köfteyi :) küçük hanımlara kültürlü günler ;)

    YanıtlaSil
  3. Bursa'ya her gelişimde mutlaka yerim pideli köfte.Sizde de afiyet olsun.Kitapları hayırlı olsun kuzulara.Sizin puzzle'ın resmine de bayıldım bu arada;)

    YanıtlaSil
  4. yorumlar için çok teşekkür ederim inşallah yolunuz buraya düşerse beklerim hep beraber yeriz pideli köfteleri

    YanıtlaSil
  5. oh afiyet olsun canım:)puzzle' bayıldım!kitap fuarlarını ben de çok severim,bayadır da nasip olmadı gitmek..

    YanıtlaSil