Translate

5 Ekim 2009 Pazartesi

Haftasonu İzleri

Hamdolsun hafta sonu hava tam bizden yanaydı.Sabah kahvaltısı için ümre arkadaşlarımızla Orhaneli yolunda go-kart pistinin arkasında bulunan maket araba pistine gittik.kafeteryası fena değildi rezervasyonlu olduğumuz için güzelce hazırlanmış kahvaltımızı yaptık kahvelerimizi içip sohbet ettik öğleden sonra da fotoğraflardan da anlayacağınız gibi off-road yaptık Uludağ çok müsait bu iş için biraz yağmur da atıştırınca çok süper oldu .her yıl olduğu gibi sonbahar-kış off-road sezonumuz başladı. daha pek çok fotoğrafım var ama yavaş yavaş sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

bu ve bunun gibi dik ve engebeli , kekik ve lavanta kokulu , suyun şırıl şırıl ve berrak aktığı yerlerde dolaştım.



artık son demlerini yaşayan ahududular bizde kaçırmadık ilk önce fotoğrafladım sonra afiyetle yedim.

benim prenseslerim (anneniz yer sizi yavrularım)


Orhaneli yolunda maket araba pisti


ümre grubumuz (fotoğraf eşime ait.biz kahvelerimizi yudumlayıp sohbet ederken )


prenseslerim gün boyunca o kadar yorulmuşlar ki gelirken yolda uyuya kaldılar.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder