Translate

8 Ekim 2009 Perşembe

Pes Yani Kuzum


Ortalığı toparlarken baktım benim küçük kuzudan ses soluk çıkmıyor tamam dedim kimbilir
ne yaramazlıklar peşinde bir de baktım ki ablasının kaskını dolaptan almış (tabi ki dolabın
halini hiç sormayın) kafasına geçirmiş babasının maket motorunun üzerine çıkıp bana
"anne hadi bay bay ben atta didiyom göüürüz " demez mi ? aman Allahım kuzum sen ne
zaman büyüdünde bizden gördüklerini uyguluyosun . Sana nasıl kızayım ki ben şimdi.
Yavruların genlerini sizden almadı mı? armut uzağa mı düşecek yoo tabiiki dibine düşecekPosted by Picasa
Valla bakıyorum benim kızlar babalarının yolunda sağlam adımlarla ilerliyorlar inşallah ilerde
babaları gibi iyi bir motorcu olurlar ve kazasız belasız yol alırlar.Canım yavrularım sizi çooook
seviyorum.Kocacığım seni de:))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder