Translate

26 Temmuz 2011 Salı

Bu Sıralar Neler Mi Yapıyorum

Dün prensesimin gösterime girdiği ilk günden beri başımın etini yediği Harry Potter filmine gittik. Doğruyu söylemek gerekirse bende izlemeyi çok istiyordum. İlk filmden bu yana tüm serileri izledik, ayrıca tüm cdlerinide alıp bir Harry Potter koleksiyonu bile oluşturduk. Uzun lafın kısası film güzeldi mutlu sonla da bitti ama böyle ilginçliklerle dolu fantastik bir filme böyle bir son yakıştıramadım, daha farklı bir şeyler bekliyordum.



Aşağıdaki fotoğraflar da 18 Temmuz'da Bursa'ya gelen Fanta Gençlik Festivalinden.Festivalde Manga ve Tarkan sahne aldı. Prensesim Manga özellikle solisti Ferman'ın hayranı olduğu için bana ve dayısına biraz yalvarıp yakardı bizde kıyamadık götürdük. Ben başlarda biraz kapris yaptım -ya çok kalabalık olur, -ya çok sıcak, -ya öyle ya böyle dedim ama iyiki beni kandırmış çok eğlendik. Evet çok kalabalıktı ama alan çok büyüktü ve sahnenin yeri çok güzel ayarlanmıştı. Eğer Festival şehrinize gelecekse kaçırmayın derim.

Alara ve Safa



Sahnede Manga



Her ne kadar net görünmese de (fotoğraf makinamın azizliğine uğradım zoom ayarlarım bozuldu da) Tarkan



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder