Translate

5 Ocak 2012 Perşembe

Dinozor Sergisi Bursa'da







Geçen hafta kuzucuklarımla Korupark AVM ye gitmiştik gezip tozmaya. 3.katta yemek bölümünün son kısmındaki sergi dikkatimi çekti. Gidip bilet fiyatları öğrenince (kelle başı 15TL) gereksiz bilgileri depolamayı adet haline getiren beynimde aniden bir ampul belirdi. Digitürkten mail almıştım Dınozor yazıp 3133 e mesaj gönderirsem 2 kişilik bedava davetiye kazanabilirdim. Hemen işlemi gerçekleştirdim ve ilk 2000 kişiden biri olup bilet kazandım. Telefonuma gelen şifreyi görevli arkadaşa bildirip içeriye girdim-k. Sergiyi dolaşınca iyiki bileti kazanmışım cebimden para harcamamışım dedim. Açıkçası çok ilgi çekici değildi (yada çok abartıldığı için bana basit geldi) bir de üzerine kara kuzumun korkup böğüre böğüre ağlaması eklenince 5 dakikada nasıl çıktık anlamadım. Yani hem merakımı gidermiş oldum hem de 30TL cebimde kaldı. Ama siz Bursa daysanız ve sergiyi merak ediyorsanız bir de Digitürk üyesiyseniz benim izlediğim yolu takip edebilirsiniz hadi kolay gelsin.

not: bizim hafızamızda bir anı olarak yerini aldı bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder