Translate

3 Ekim 2012 Çarşamba

Metal Levhadan Lamba



kaynak:

 Okullar başlayınca koşuşturmam bir nebze olsun azalır da işlerimi düzene sokup, aheste ve keyifle yaparım biraz da kafa dinlerim sanmıştım ama ... Yine de şükürler olsun rabbime sağlıklıyım koşturuyorum. Kış gelip kapı cam kapanıp (tozdan topraktan kurtulmak için) ,saatler geri alınıp erken hava kararınca (ki gece daha çok el işi yapabiliyorum) biraz daha iyi olacak gibime geliyor amma büyük konuşmakta istemiyorum. Bu yaz için çok planım varken (pırıl pırıl, yumuşacık ,bol dinlenceli ve eğlenceli umarkene). Kardeşimin doğumu, mevlüdü, görümcemin düğünü, yazlığımızın satılması ve taşınma telaşı bu arada küçük kızımın düşüp (uçmak desem daha doğru olur aslında) dirseğindeki kasta ödem oluşması ve on gün kolunun alçıda kalması (hamd olsun rabbime kırık değildi ucuz atlattık yoksa ameliyat olup pilatin takılacaktı), babamın bağırsaklarında tümör çıkıp ameliyat olması ve biyopsi sonuçlarını bekleme süresi (şükürler olsun erken teşhis edildi) ve kardeşimin kayınpederinin ölümü anlaşılacağı üzre bu yaz beni çok yordu. İşte bu nedenledir ki şom ağızlılık yapıp kış için konuşmak istemiyorum ama evrene olumlu mesajlar gönderiyorum (İnşallah kapsama alanı dışında değilimdir P:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder