Translate

13 Nisan 2013 Cumartesi

CESURUM BEN:)))))

Herkese selam:

Uzun bir aranın ardından blog'uma kavuştum.2,5 aydır buralarada yokum.Niyemi???Çünkü cesaret abidesi ben dört aylık hamile olup yoğun bir aş erme devresindeyim.Evet evet yanlış yazmadım.Üçüncü bebeğime hamileyim .Hemde hamileliğin bütün cilvelerini iki hamileliğimde de dibine kadar yaşayan doğurduktan sonra bile 10 gün boyunca hamile edasıyla öğürtüler böğürtüler çeken,kafasını yataktan kaldıramayıp yeri geldiğinde insan kokusundan bile içi bulanan ben üçüncü bebeğime yani üçüncü kızıma hamileyim :)(evde babamıza karşı koalisyon gücümüz gitgide artmakta)...Tabii benim bu durumuma aile eşrafı ve yakın çevremden gelen yorumlar şunlar:
1-Yılın en cesur kadını
2-Yılın en çılgın kadını
3-Yılın cesaret abidesi
Bana bu isimler takıla dursun.Bebişimin kız olacağını duyduğumdan itibaren erkek doğurmak için hamile kaldığıma inananlara inat çok mutlu ve gururluyum.Üç kız annesiyim.Cennetin kapılarını yarıladım inşallah :) Rabbim onların sağlıklı sıhhatli büyümesini , hayırlı evlat olmalarını  görmeyi nasip etsin inşallah.Rabbim tüm bebek bekleyenleri sağlıkla sıhhatle bebeklerine kavuştursun  ,gönlünde bebek arzusu olan tüm kadınlara hayırlı evlat nasip etsin inşallah.

4 yorum:

  1. Allah Teala sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.Çok sevindim sizin adınıza.Benim de üç oğlum var.Yani o "üçüncü kızıma hamileyim" cümlesinin yanındaki gülümseme işaretinin anlamını çok iyi biliyorum.Tadını çıkarın zor da olsa hamileliğin.Ben hala niyeti bozuyorum hamilelik haberleri duydukça:)Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir haber, 3. kızınız da sağlıklı doğar inşallah bizde burada onun güzel şeylerini okuruz..Ben henüz halime kalamıyorum. Benim için dua edin.

    YanıtlaSil
  3. rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin minik meleği.. benim de hayalim üç kız evlat.. inşallah nasip olur...

    YanıtlaSil
  4. kızlar güzel dilekleriniz için çokkkkkkk teşekkür ederim dualarınızı bekliyorum.
    zeynepçim valla yaşını çok almamışsan, maddi durumunda olanak veriyorsa gözünü bi karart niyetine gir.
    shemelloncum cani gönülden senin için dua ediyorum Rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla seni de anne adayı nasip etsin inşallah.
    eminem Rabbim sana da inşallah gönlünden geçeni nasip etsin.

    YanıtlaSil