Translate

30 Nisan 2013 Salı

Kuzularım...Canlarım...Meleklerimmm...

                             
                                Zehram, öğretmeni ve arkadaşları

                            

                                Zehram...meleğim... balım....
            



Küçük kuzum hızla büyüyor. Kendini o kadar güzel ifade ediyor ki şaşırıp kalıyorum. Malum dört aydır okuluyla yakından ilgilenemiyorum faaliyetlerine katılamıyorum. Teyzesi bu görevleri seve seve üstlendi sağolsun. Ama o yine de beni istiyormuş:)
Geçtiğimiz hafta başı okuldan kağıt getirdi, cumartesi günü sınıfımızdaki veliler ve çocuklar için kahvaltı düzenlenmiş katılıp katılamayacağımızı soruyor. Bende katılamıyacağız diye işaret atıp kağıdı geri gönderdim. Benim kuzu olayı iki gün sonra fark edip trip atmaya başladı. Yok ben kardeşi yüzünden hep hasta olup yatıyomuşum, bütün arkadaşları orada olucakmış o neden gidemiyormuş vs. vs. amanın laflara şaştım kaldım. Kızamıyorum da çünkü haklı bitanem. Velhasıl allem etti kallem etti beni kandırdı. Bir kaç telefon görüşmesi yapıp kaydımızı yaptırınca keyfi yerine geldi.
Cumartesi sabahı erkenden kalkıp hazırlandık. Saat 10 da diğer velilerle okulda buluşup Orhaneli yolundaki Kasaba Restaurant a gittik. Daha önce gitmemiştim iyi oldu bol yeşillik ve dere kıyısında hoş bir yer. Keyifli muhabbet eşiliğinde kahvaltımızı yaptık, tanışamadığımız diğer veli arkadaşlarla tanıştık kaynaştık. Çocuklarımız bol bol oynayıp gülüşüp eğlendiler. İyiki küçük kuzum beni ikna etmişte gitmişim onun gözlerindeki mutluluğu görmek dünyalara bedeldi.
Tabi orada bulunmaktan canı oldukça fazla sıkılan büyük kuzu sinema diye tutturunca dönüştede Carrefour a uğrayıp bi de sineme keyfi yaptık. ( eve nasıl döndüğümü bir ben bir de Rabbim biliyor koca gece ayaklarımı koyacak yer bulamadım ama yine olsun kuzucuklarım mutlu olsun bu bana yeter.)

Bu arada Croodlar filmine gittik. Merak edenler varsa tavsiye edilir. ilk on dakika canım sıkıldı ne kadar sıkıcı diye düşündüm ama sonrası eğlenceliydi. Filmi kısaca anlatmak gerekirse: tarih öncesi çağda yaşayan bir ailenin, depremle mağaraları yıkılınca barınabilecekleri yeni bir yer bulmak için yola düşmeleri ve yolculuk sırasında yaşadıkları macera anlatılıyor. Şimdilik hoşçakalın bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder