Translate

7 Eylül 2013 Cumartesi

İğne Oyası Havlu Kenarlarım






5 yorum:

  1. harika olmuşlar muhteşem görünüyor. şimdi havlu kenarlarına iğne oyası yapılıyor çok yakışıyor. şık duruyor. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım ama ben yapmadım bunlar çeyizimden bu yıl iğne oyası kursuna yazıldım ama 3 derse gitmek ancak nasip oldu:(

    YanıtlaSil
  3. İşte gözümün yemediği bir iş. Yapanlara hayranım, ne sabır, ne emek... Sonucun güzelliği işin zorluğunu gösteriyor zaten. Ben kullanmaya kıyamazdım herhalde:)

    YanıtlaSil
  4. Üzerinde çok emek var iyi günlerde kullanın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. cafecim gerçekten sabır ve zaman isteyen bir iş ama sonuç çok hoş oluyor ben de kullanmaya kıyamıyorum.
    mehtap ablacığım teşekkür ederim benden de sevgiler.

    YanıtlaSil