Translate

24 Aralık 2009 Perşembe

Küçük Kuzum Hızla Büyüyor

Artık cümleler kurmaya başladı isteklerini çok güzel (kelimeler biraz yarım yamalak tabiii) anlatıyor. (bir tek tuvalet konusunu aşamadık söylememekte ısrarlı bende çok üzerine varmıyorum.) Renkleri ve sayıları öğrenmeye başladık. İşte renkler: vavi (mavi) , biyaj (beyaz), iyah (siyah), penbe (pembe), gri ( Seda Sayan gibi r ler bastırılarak vurgulanıyor) , arı (sarı), ımızı (kırmızı), işil (yeşil). Bir de rakamlar: bi , iki, üüüç, döt, beş, atı, dedi, ekiz, dokuj, çığlık ve alkış eşliğinde oooon.

Kuzenine çok güzel ablalık yapıyor. Zeyno bir şeyler yedikten sonra ellerini ağzını ıslak mendille bir güzel siliyor, ona oyunlar oynatıyor, şarkılar söylüyor, ağlamasına hiç kıyamıyor hemen yanına gidip öpüyor kokluyor onu teskin ediyor.

Pet şişe, cam şişe, kağıt vs. ne kadar atık malzeme varsa doğru geri dönüşüm kutusuna.

Bizi takibe almış geri dönüşüme neler atıyoruz tespit etmiş, bir hafta önce resim yaptığı kağıdı iyice buruşturmuş benden kapıyı açmamı istiyor. Kapıyı açtım ama ne yapacak diye çok merak ediyorum baktım ayakkabılarını giydi Allah Allah ne yapıyor şimdi demeye kalmadı kutuya atıverdi kağıdı. Hem çok şaşırdım hem de çok sevindim. Artık atıklardan küçük kuzu Yeya (Zehra) sorumlu. Yani uzun lafın kısası benim minik kuzum,uğurböceğim hızla büyüyor.

1 yorum: